Alla inlägg under februari 2007

Av johanx - 22 februari 2007 12:43

Det blev en sväng på sta´n idag på lunchen. Tänkte jag skulle kolla efter en skjorta och... det var som vanligt ett problem. Hade tänkt gå på lokal i morgon o det är ju trevligt med en ny skjorta. Framför allt eftersom man inte köpt någon på länge men... vad ser man? Det är som vanligt att det är bara flygplanskragar att välja på. Det är jag o min kompis som myntat uttrycket. Det har alltså varit ett mode (allför) länge att det ska vara så stora kragar på skjortorna. De är så stora att dom ser ut som flygplansvingar... och springer man fort så fladdrar dom... springer man ännu fortare så lyfter man.... suck.Ha det gott där ute.

Av johanx - 22 februari 2007 08:24

... var inte fullt lika kallt idag. "Bara" minus 13.. Katterna som brukar var ute i flera timmar var ute i kort stund nu på morgonen. Igår var dom inte ute alls. Sitter på jobbet o har tagit dagens första kopp kaffe. Det får nog bli någon till innan jag vaknar. Jag har lagom mycket att göra idag..Ha det gott där ute..

Av johanx - 21 februari 2007 22:22

Ja... det är så vanligt med en blogg idag så... jag vill också pröva. Inser att det kanske inte finns inspiration att skriva varje dag men ibland kanske. Är singelkille sedan några år så en del tankar om det livet blir det nog. Alltså... damer. Men också annat som berör. Som tex balans i livet. Vad ger energi och vad tar energi. Jag har verkligen slösat på min energi tidigare i livet. Nu har det kanske tippat över åt andra hållet. Jag hushåller som fan... Det handlar egentligen om att hitta glädje och följa kloka beslut.Ha det gott därute..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28
<<<
Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards