Alla inlägg den 1 maj 2007

Av johanx - 1 maj 2007 20:20

... tagit en promenad med min kompis. Tänk va trevligt det är att reflektera med en person om också gillar att reflektera. Ikväll var det vårt favoritämne... d v s tjejer. Där finns det mycket att fundera över och naturligtvis är det ett ämne som roar..

Ha det gott där ute.

Av johanx - 1 maj 2007 10:06

.. är verkligen trött. Släppte ut katterna igår då jag kommit hem från hockeyn och den goda fiskmiddagen. Idag vid niotiden kom dom ragglande tillbaka hem. Pricken satt redan på altanen och väntade. Melker kom efter en stund. Nu sover dom båda. Melker ligger i en stol strax bakom mig här där jag sitter. Han har "rullat ihop" sig i en helt vansinnig ställning. Hur är det möjgligt att sova dubbelvikt sådär?

Dagens huvudnummer kanske vore att demonstrera. Det finns ju så mycket att tycka till om. Jag har gått i tågen ett antal gånger men nu får jag lov att erkänna att det var ett tag sedan. Både den tidigare men inte minst den nuvarande håller på att skapa ett mycket kallt Sverige där pengarna styr framför människovärden. Jag minns när jag var hemma med min förstfödda dotter. Då roade jag mig bl a med att följa med på börsen, omsättningen varje dag låg runt 3-400 miljoner kronor. I dag är det väl inget märkvärdigt om det handlas för 10 miljarder varje dag. Det har skett en otrolig omfördelning av pengar i Sverige. Det är inte dom som har pengar som blivit utan...

Nä, nu får jag ge mig för idag. Vet ni vad? När jag satte mig här så var min tanke att skriv lite om hur jag ska göra en grund till mitt växthus men så blev det inte...

Ha det gott där ute.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards