Alla inlägg den 2 januari 2008

Av johanx - 2 januari 2008 22:02

Det oväntade har hänt. Jag är färdig med mitt bäverarbete. Ja.. det är alltså fältarbetet till högskolan ang arbetsträning för sjukskrivna. Läraren i den kursen har tänder som en bäver därav namnet på kursen. Jag måste jobba igenom texten en gång till men ideérna och formuleringarn är klara i stort. Så lite mer tid måste jag lägga på texten men inte så mycket tankeenergi. En annan viktig sak blev också klarlagd. Det var den nionde maj jag var med om något viktig. Det känns roligt att ha ett sådant datum.

Ha det gott där ute.

Av johanx - 2 januari 2008 19:17

Det har varit en skön dag såhär långt. Har mest bara varit och så blev det en promenad med en viktig person på efm. Börjar känna mig lite upphetsad nu. Det är nämligen dags att åka till Gävle i morgon och se när Brynäs spöar Djurgården. Det ska bli hur roligt som helst att stå där på ståplats och skrika som en galning. Jag brukar ha lite ont i halsen dagen efter. Jag har allvarliga planer på att ha någon slags röstuppvärmning. Jag sjunger nämligen i kör och där värmer vi alltid upp innan vi börjar joddla. Jag gissar att det är lika här.... att man liksom borde förbereda stämbanden på vad som komma skall.

Ha det gott  där ute.

Av johanx - 2 januari 2008 11:42

Det känns nästan omöjligt att vakna idag. Jag vaknade första gången runt kl 08,00 och åt frukost. Skulle bara lägga mig en stund i soffan och titta lite på morgon nyheterna. Tuppade av och sov två timmar till. Jo... visst var det tusan så skönt men... halva dagen har ju gott. En som inte alls har den känslan är min tonårsdotter. Hon har inte ätit någon frukost. Henne fick jag riva i åt kl 01,30 att nu dj.....ar får du gå o lägga dig. Hon sover så sött tills jag skrivit klart detta. Nu ska jag i alla fall samla ihop mig. Måste tänka igenom vad jag ska laga för mat idag. Hade en viss idé med två tonåringar har konsumerat upp en del av innehållet. Det måste nog tyvärr bli en sväng till affären.

Ha det gott där ute.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards