Alla inlägg den 8 februari 2008

Av johanx - 8 februari 2008 19:28

.... märker man att tiden går. Det var ett tag sedan...


http://www.youtube.com/watch?v=Flvxs_mP8Xc&feature=related


Ha det gott där ute.

Av johanx - 8 februari 2008 19:21

En dag närmare pension, brukade jag säga när jag vi gick hem från mitt förra jobb. Det blev alltid något stressigt i blicken på medelålders damer då. Hur som helst kan man lägga ännu ev vecka bakom sig. Frågan är vad man har framför sig? Det händer mycket spännande i mitt liv nu... saker som behöver tas om hand. Det är angenäma saker men eftersom flera av dom är oväntade så kräver det en slags energi som jag inte brukat på länge. Nåja, det är för det mesta positivt. Just nu sitter jag här och väntar på att mina döttrar ska komma. Dom tog bilen och blåste till Blge för att shoppa. Jo det känns att man har fått stora barn.

Ha det gott där ute.

Av johanx - 8 februari 2008 08:41

Jag har faktiskt försökt att skriva ett o annat inlägg den senaste tiden på min blogg men det funkar inte. När jag ska spara så tänker min dator hur länge som helst innan det hela avbryts. Det här inlägget skrivs får en annan dator. Jag måste kolla om det fungerar.....

Ha det gott där ute.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards