Alla inlägg den 24 mars 2007

Av johanx - 24 mars 2007 18:56

Visst är det kul att laga mat. Varannan vecka för man försöka att glimta till då dotter bor hos mig. Nä... allvarligt talat så skulle jag kunna glimta till varje vecka bara man har tid o lust. Men lusten blir klart mindre om man lagar till sig sjävl. Men.... på helgerna är matlagningen mycket lust då dottern är här. I kväll blir det en kycklinggryta. Ska ha i en massa örter o andra kryddor för att få lite sting. Ris till det och en omeleltt. Alltså jag o dottern är barnsligt förtjusta i omelett så vi äter det vare sig det passar eller inte. Kvällens överaskning för mig själv o mitt barn är att jag hittade en spännaden kryddost. Den har jag fyllt två mellanstora tomater med och sedan in i ugnen ihop med omeletten.. och naturligtvis ett.... gott Rioja till det. Ja till mig förståss då... dottern är ju bara yngre tonåring. Hm... jag ser fram emot denna middag.Ha det gott där ute.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards