Alla inlägg den 22 april 2007

Av johanx - 22 april 2007 10:05

Jag vet att det inte tillhör livet stora frågor men jag blir så förbannad. Jag gillar sport i allmänhet och köper Aftonbladet varje dag. Jag läser hela tidningen men gillar natuligtvis sportbilagan men det är där problemet finns. Det måste vara så att på den redaktionen anställs bara fotbollsnissar. Sådär mitt i vintern när det inte har sparkats en tävlingsboll i Svergie på flera månader kan det vara extra sidor för att få med att man anser sig behöva skriva om fotbollen. En annan merit för att få jobb på den redaktionen verkar vara att man är så ointresserad som möjligt av hyckey. Igår spelade Tre koronor mot Ryssland. Inte en enda rad fanns i tidningen. Däremot kände jag att min nyss uppätna lunch var på väg upp när det visade sig att man hade ytterligare en bilaga igår som bara innehöll fotboll.

Jag har sikrivt ett ilsket mail till Fredrik Lilja som är sportchef på sportbladet i frågan. Jag har gjort det en gång tidigare då det vara extra sidor om Henrik Larsson petade sig i näsan.... Han höll med mig i sakfrågan men..

Ja jag vet att det inte är livets stora frågor men va fan....

Ha det gott där ute.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards