Alla inlägg den 29 april 2007

Av johanx - 29 april 2007 17:40

Nä... det är inte klart riktigt. Men klart för idag. Jag lyckades få bort växthuset med hjälp av grannen. Vi konkade o drog och nu står det som åteterstår några meter bort. Det får räcka för idag. Nu kommer nästa fas. Jag måste konstruera en smart grund utan att lägga ner för mycket jobb. Det lutar åt att jag gör en ram av lekablock. Sedan en impergnerd ram ovanpå. Det som är svårast att lösa i det är att jag behöver en massa grus under lekablocken. Jag har inget grus.... Hm... får fundera.

Ha det gott där ute.

Av johanx - 29 april 2007 14:29

.... här ligt väder. Kom ut i trädgården i tid på fm och för säkerhets skull så var det mössa på inledningsvis. Dagens projekt är att tömma växthuset. Herregud va prylar det var där. Drivbänken är tom. Det var många hinkar jord att bära ut. Nu är det massor av vinterkrukor som jag förvarat där som ska ut. Det blir nog bra ... men det svåraste återstår. Det är att plocka bort alla fönster och bära bort stommen. Som tur är har jag hjälpt grannen en hel del med olika projekt. Jag får naturligtvis knalla över till honom o be om hjälp...

Ha det gott där ute.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards