Alla inlägg den 25 april 2007

Av johanx - 25 april 2007 20:03

Idag var var hela personalgänget på dagspa. Visst kändes det lyxigt. Det inleddes med ett yogapass. Eftersom jag jobbar med rehabilitering så var det några i gänget som var så entusiastiska när passet var över. Det var ingen hejd på vilka undervärk ställningen "trädet" kunde göra. För att inte tala om vulkanen. Det mest drastiska påpekandet var att det skulle rena tamarna... Inte fan blev mina tarmar något renare. Efter ytterligare ett pass av annat slag borde jag i princip föryngrat mig själv. Instruktören såg rätt sliten ut så det fick mig att tvivla på effekten. Jag menar.... hon kör ju ett antal pass om dagen och ser så tärd ut? Mager o ämlig.  Efter en utmärkt lunch så kände jag att dagen var i stor sett räddad. Återstod massagen senare på efm. Den hade jag förväntningar på. Ja.. det var väl skönt.... men inte särksilt märkvärdigt. Fick lite ont i huvudet några timmar senare. Får hoppas det går över tills i morgon. Vill inte vara hemma från jobbet.

Ha det gott där ute.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards