Alla inlägg under mars 2007

Av johanx - 20 mars 2007 13:07

Det tar så mycket mer energi att undvika saker än att bemöta dem.Något att fundera på?Ha det gott där ute.

Av johanx - 20 mars 2007 12:53

... va kul. Hon hörde av sig. Nu blir det till att trycka i sig några bullar ändå....Ha det gott där ute.

Sms

Av johanx - 20 mars 2007 11:45

Tänk vilka tankar detta med sms kan skapa. Igår hörde hon av sig. En tjej som jag träffade för några månader sedan. Det var mycket trevligt då vi möttes för en fika. Till skillnad från en del andra fikatjejer så kunde jag mycket väl tänka mig att träffa henne fler gånger och jag tyckte jag signalerade detta ganska klart på olika sätt men... det blev helt tyst. OK! Jag blev ju inte dödskär så då är det väl så då men... igår kom det ett sms. Ska vi fika? Svarade efter en stund att visst kan vi fika men tror ni att jag fått något svar? Nä..... Vad hände? Har mitt sms kommit bort i cyberrymden? Skickade hon till fel person? Har hon slut på kortet? Svarar hon så fort hon har laddat batteriet? Har hennes telefon gått sönder och hon är på väg att köpa en ny? Ett antal frågor som jag tror jag aldrig får svar på....Ha det gott där ute.

Av johanx - 19 mars 2007 10:06

Måndag igen och en ny vecka att ta sig igenom. Fullständigt meningslöst med en dm snö som lyste obarmhärtigt vitt när man tittade ut i morse. Jag hade förväntningar på denna morgon. I gårdagens horoskop kunde man läsa att jag skulle drömma romantiska drömma natten mellan söndag och måndag. Inte blev det något av det. Sanningshalten i Aftonbladets framtidsprofetsior är kraftigt ifrågasatt. Det enda jag minns är att katten klev runt på mig vid 03,00 för att få uppmärksamhet och bli utsläppt.Ha det gott där ute.

Av johanx - 17 mars 2007 17:20

Har blivt ombedd att skriva något om gårdagskvällen. Jag har skrivit om detta ämne tidigare men det blir inte mindre märkligt för det. Var på lokal igår i vår vackar stad. Det är ju trevligt att dricka en spendrups och titta lite på folk i allmänhet och damer i synnerhet. Det var som vanligt på lokalen.... minst 80% killar. Vi ett tillfälle (jag får lov att erkänna att jag satt något skymd så jag såg inte percis hela lokalen) så tittade jag o min kompis mot utrymmet vid bardisken. Där var det 100% män. Obeservera nu att det är ingen gaybar. Då skulle jag naturligtvis aldrig gå dit. Nä.. på något sätt blir det obegripligt att det är helt ointressant för damer att gå till ett ställe där det finns mycket killar. Jag har varit oroligt för det förut men.... håller Ludvika på att bli ett nytt Pajala....Ha det gott där ute.

Av johanx - 16 mars 2007 09:10

Jag har blivit ombedd att berätta en sann historia ur mitt rika liv.Tänk hur det kan bli galet när det blir tryckfel i tidningen.Jag kände en man en gång som jag tycket mycket om att besöka. Han bodde en bit "på sidan om" i en stuga. På gården hade han ett stort uthus som rymde ett snickeri. Han gjorde fantastiska möbler. Det var en glädje att besöka honom. Han tog sig alltid tid att bjuda på en kopp kaffe och berätta om det han gjorde. Kanske var det så att han var extra pratsugen när man hälsade på för han var ganska ensam. Så gick det för honom som det går för oss alla till slut. Livet tog slut och i tidningen kunde man läsa i dödsannonsen...... närmast sörjande två bräder.Ja.. nog var han ensam.Ha det gott där ute.

Av johanx - 15 mars 2007 16:04

... blivit ombedd att sluta skriva i denna blogg. GLÖM DET!!Ha det gott där ute.

Av johanx - 14 mars 2007 13:42

Hej! Jag har blivit ombedd att skriva något om otrohet. Tja... om det har det väl skrivits mycket. Man kan säkert se det på olika sätt. Jag tänker så här att när det har gott så långt som till att otroheten existerar så har det gått FÖR långt. Det finns väl ingen som tycker att det är jättebra om ens partner är otrogen MEN... det är liksom inte där det börjar. EN slags otrohet börjar i vardagen med bristen på kommunikation. Den ena (eller båda) håller masken. Säger inte vad man tycker... är till lags. Man undviker alla svåra samtal om viktiga saker. Att gå länge i en sådan relation gör... att man gör "våld" på sig själv till slut. Det är då en del börjar spana efter gräset på andra sidan ån....Tänk... hur lätt det är att tappa bort varandra....Ha det gott där ute.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards