Alla inlägg den 5 oktober 2007

Av johanx - 5 oktober 2007 09:00

Det är en oerhörd dimma utanför mitt fönster. Just det där fönstret på mitt jobb som är så oerhört otätt så att man har motvind när man kommer in på rummet. Jag är glad att det ändå är något varmare i mitt rum jämfört med ute annars skulle dimman finnas i mitt rum. Normalt sett ser jag ut över vatten och några vindkraftverk som finns flera mil bort men nu ser jag järnvägsstationen som ligger på andra sidan vägen. Där tar världen slut nu....

Att det är fredag känns bra. En skaplig dag (tror jag) väntar på jobbet och så är man ju ledig i helgen. Inga bestämda planer men så här års finns det alltid lite jobb med att vinterstäda i trädgården. Om jag dessutom skulle hinna med att vaxa bilen inför vintern så skulle jag bli glad. Det är ett spännade läge på jobbet. Vi har varit ett projekt som fått bidrag i några år men nu ska vi på allvar försöka bilda en firma och driva verksamheten vidare. Jag kommer torligtvis att köpa in mig som aktieägare. Det är inte klart med vi har tagit ut riktningen...

Ha det gott där ute.

Ovido - Quiz & Flashcards