Alla inlägg den 20 oktober 2007

Av johanx - 20 oktober 2007 06:46

Kommer du ihåg hur det var för dig första gången i ditt liv? Jag gör inte det men ska försöka minnas dagen idag. Jag har ju inte bloggat så länge men jag är helt säker på att det här är första gången som jag skriver i bloggen före kl 07,00 en lördagsmorgon. Tonårdottern har väl nyss somnat. Det är fullständigt svart ute. Nja.... kanske kan man ana en ljus strimma på himmelen åt ena hållet. Det finns naturligtivs ett skäl till jag befinner mig i vaket tillstånd en sådan här dag. Det är nämligen tänkt att jag ska åka till mina föräldrar och lägga in ett golv. Ett sk klickgolv. Gjorde det i sommras och inte fan klickade det något jo.... möjligtvis i mina knän efter några timmar.

IKväll kan man se skön konst på tv:n. Det är Brynäs som ska visa ett gäng förvrirrade typer från Göteborg hur man spelar hockey.

Ha det gott där ute.

Ovido - Quiz & Flashcards