Alla inlägg den 17 oktober 2007

Av johanx - 17 oktober 2007 13:07

Den flitige följaren av min blogg har naturligtvis noterat att jag ändrat på utseendet. Ny bakgrund och ny färg på delen där jag skriver. Jag kan inte säga att  det var några hiskeliga djupa tankar bakom min val. Jag har nu fått några reaktioner. Dessa komentarer är kopplade till det djur jag använt som en metafor för något annat. Det är att färgen är bävertandsgul. Tja... det tänkte jag inte på. Har bävrar gula tänder? Det kan väl i alla fall inte bero på att dom ätit för mycket ostkrokar? Kan det bero på något annat. Blir man gul av för mycket björk i födan?

Hm... jag ska googla detta och återkomma.

Ha det gott där ute.

Av johanx - 17 oktober 2007 11:27

Livet är inte en fotbollsplan som man ska rusa fram över, utan en trädgård som skall skötas.

Ha det gott där ute.

Ovido - Quiz & Flashcards