Alla inlägg den 21 oktober 2007

Av johanx - 21 oktober 2007 09:15

Tungt expressen, tungt.

http://www.expressen.se/fredag/1.884842/paris-drar-till-rwanda

Ha det gott där ute.

Av johanx - 21 oktober 2007 08:56

Jag är fruktansvärt öm i kroppen idag. Man är ju ingen gazell längre. Konstiga arbetsställningar under många timmar igår känns i kroppen. Nåja, jag är glad att golvet som jag skulle hjälpa mina föräldrar att lägga in blev färdigt.

Idag har jag allvarliga funderingar på att göra en stek i ugnen. När jag åkter från Tällberg här om dagen så stannade jag till vid Claes Olsson. Naturligtvis styrde jag stegen mot fyndhörnan. Där... percis innanför grindarna låg den kombinerade äggklockan och kötttermometern (är det verkligen tre ttt  i det ordet) Det var så otroligt bra pris så helt oväntat fick jag behov av två apparater. Så... nu kanske jag faktiskt skulle ta o använda en av dom. Det som får mig att tveka är att dottern (som är någon typ av halvveggtjej) förmodligen inte skulle uppskatta det.

Ha det gott där ute.

Ovido - Quiz & Flashcards