Alla inlägg den 22 oktober 2007

Av johanx - 22 oktober 2007 22:53

Det är en hel del som tar min energi just nu. Fem intensiva samtal på jobbet idag som krävde en hel del energi. En dust med min tonårsdotter krävde sitt. Det där går bra men kör man på för länge så blir det lite si o så hur man fyller på energi. Saker som ger energi i vanliga fall kan man inte riktigt ta till sig då man inte blir riktigt närvarande. Nåja, det är ingen större fara på taket men det skulle vara skönt att bara vara... Inte helt fel med semester egentligen. Tja.... det kanske var en idé. Det är väl snart 10 år sedan men jag minns en höst då det fack jag var medlem i strejkade. Det var en fantastisk känsla. Bara vara hemma sådär en vecka mitt på hösten. Det känndes så otroligt lyxigt. En massa tid som bara fanns. Från början visste man ju inte hur länge man skulle vara hemma så hur långt man tittade mot horisonten fanns det inget slut. Skönt.

Ha det gott där ute.

Av johanx - 22 oktober 2007 22:46

Visst är det fantastiskt. Man kan tydligen ta en bild av sig själv o skicka in till ett bolag och vips så får man veta hur man ser ut när man är 70 år. Mitt brorsbarn har nyss fyllt 4 år. Jag ska ta upp frågan med henne....

Ha det gott där ute.

Ovido - Quiz & Flashcards