Alla inlägg den 10 oktober 2007

Av johanx - 10 oktober 2007 21:51

Vilket öde egentligen. Tänk att gå till jobbet o få 10-ton berg i huvudet. Jag undrar vad bäverkvinnan skulle ha sagt om den arbetsmiljön. Säkert skulle hon kunna peka på mer än en paragraf som bolaget inte följde till punkt o pricka. Har läst lite om den stackars mannen på nätet. Inget kul läge han hamnade i men en sak har jag lite oklart för mig. Det där med fet.. vad kommer det ifrån? Jag får läsa vidare.

Ha det gott där ute.

Av johanx - 10 oktober 2007 21:41

.. nya skiva tar sig. Det är ju ofta så med bra musik att det tar lite tid att lyssna in sig. Å andra sidan håller den otroligt mycket längre. Jag föll aldrig för den där låten han släppte som singel med Miss Lee. Visst var den ok men inte mer. Den som är absolut överst på husets hitlista är "Innan mörkret faller". Det är driv i den låten o sköna tempoväxlingar. Texten har jag inte greppat än men varför greppa allt direkt. Den här skivan vill jag ska räcka länge....

Ha det gott där ute.

Av johanx - 10 oktober 2007 13:19

..... att vi stannar upp ett tag, kan vara den enda möjligheten att gå vidare.

Ha det gott där ute.

Ovido - Quiz & Flashcards