Alla inlägg den 6 oktober 2007

Av johanx - 6 oktober 2007 09:02

För flitigare läsar av mig blogg kan jag berätta att igår fick jag godkänt av bäverkvinnan på högskolan. Hon som med stor sannorlikhet orienterar. T o m lite beröm kostade hon på sig. Nu har jag mina tankar på annat håll men vad skulle man göra om hon slog till och föreslog en dejt? Stor förvirring skulle uppstå. Tills slut skulle jag nog kunna drämma i med att kompassen var trasig. Det skulle hon säkert förstå.

Har sovit ovanligt bra i natt men känner mig inte särskilt pigg för det. Det är precis som om den goda nattsömnen inte vill släppa greppet utan vill ha mer av samma vara. Det är ett orosmoment att jag inte har samma dygnsrytm som mina katter. Kl 02,00 vaknade jag att Melker stod på fönsterbläcket och stampade så mycket han orkade. Det blev till att gå upp o öppna. Ja... och sedan kl 04,30 så insåg Pricken att här kan man inte sova över bästa rått-jakts-tiden på hela dygnet så här gäller det att komma ut. Då blev det ännu ett avbrott i min sömn. Nä.. nu ska jag ge mig ut på tomten och försöka göra lite nytta. Först tror jag det blir en biltvätt.

Ha det gott där ute.

Ovido - Quiz & Flashcards