Alla inlägg den 3 september 2007

Av johanx - 3 september 2007 22:14

Gillar du rondeller? Själv tycker jag att dom är helt ok. MEN... jag har mycket lite förståelse för den utsmyckning som den som gör rondellen tycker ska vara där. Varför ska man vräka upp någonting stort mitt i så att sikten blir så liten som möjligt vad som händer på andra sidan av rondellen? Det är olika symboler som ska smycka dessa bilkaruseller. Vad tänker sig vägverket? Ska man ta flera varv för att se hur vacker det är? Passerade Borlänge här om kvällen mot Leksand... Där har man struntat i utsmyckning men däremot gynnat en lite odling av skogi en av rondellerna. Man kunde skymta ljusen från bilarna på andra sidan men någon riktig koll kunde man inte ha. Det ÄR kul med rondellhundar men... Jag gillar mer att se dom jag möter.

Ha det gott där ute.

Av johanx - 3 september 2007 12:58

Måndag.... och det har varit en rivstart på jobbet. Har massor av administrativa uppgifter att göra. Det är hur tråkigt som helst. En massa listor som ska fyllas i. Vi har ett eu-projekt på mitt jobb och det är hysteriskt med allt som ska fyllas i. Det är utan tvekan så att euadministration är grundförsörjningen för ett antal byråkrater. Naturligtvis ska man kolla vad man får för skattepengarna med den koll som är nu kan närmast beskrivas som pervers. Vårt euprojekt har varit igång sedan okt förra året och i början på augusti fick vi för den första månaden. Då har vi gått igenom alla kontroller.....

Något mycket viktigare och roligare är att idag kl 12,00 släppte Brynäs biljetterna för resan mot SM-guld. Jag tänker vara med. Ska du?

Ha det gott där ute.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards