Alla inlägg den 23 september 2007

Av johanx - 23 september 2007 09:16

Vad är det egentligen för kvalite på dagens gummi? Jo.. frågan är berättigad på flera sätt. Det sättet jag tänker på är cykelslagar. Jag krånglar inte och letar efter hål när en punktering ska lagas. Jag byter hela slangen. Det har varit en ganska bra metod dom senaste åren men sedan en tid tillbaka fungerar inte den så bra. Den senaste slangen höll  mindre än en vecka innan däcket var platt igen. Nu står den där ute och jag måste fixa den inom kort. Det är faktiskt så att min dotter ska på högmässan. Det är nämligen så att hon ska komfrimera sig. Då ingår det tydligen att man ska få sig en gudsdos ett visst antal gånger. Om man inte kommer upp i dom där gångerna så är man ogudaktig på något sätt och jag tror man blir "underkänd". För den nyfiken kan jag informera att dottern får åka själv. Jag o gud har redan  gjort upp det där..

 Ha det gott där ute.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards