Alla inlägg den 14 september 2007

Av johanx - 14 september 2007 17:48

Jag är redan piggare. Åkte hem från jobbet och gjorde en brasa i min kamin. Strax spreds en behaglig värme i mitt vardagsrum. Det är något magiskt att göra upp en eld i sin bostad. Väl på soffan under filten så hoppade katten upp och la sig på min mage. Vi somnade en stund och vips har lite energi återvänt. Nu ska jag åka till mitt möte...

Ha det gott där ute.

Av johanx - 14 september 2007 15:15

Så var det då dags att runda av arbetsveckan. Känner mig tömd på energi. Det känns som om man jobbat en tag med lite för högt varvtal för att hinna med riktigt. Det ska bli skönt att sänka varvtalet under några dagar. På tisdag sitter jag i denna stol igen efter som jag ska börja en högskolekurs på måndag. Det var skönt att sjunga igår i kören men jag får lov att erkänna att jag blev lite överraskad över att den ord ledaren inte var där. Det var en annan tomte. Det var förmodligen inte några större fel på honom men han hade ett annat sätt att leda kören som inte kändes lika inspirerande. Ikväll ska jag ha ett trevligt möte. Jag räknar med att fylla på lite energi.

Ha det gott där ute.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards