Alla inlägg den 7 september 2007

Av johanx - 7 september 2007 15:45

Oj, vad trött jag är. Det har varit alldeles för mycket dom senaste dagarna. Det har handlat om jobbet och att nästa varje minut har varit "spikad". Igår var jag till Stockholm och det var en heldagssittning på Sheraton. Det låter flådigt men träsmaken smög sig på när den ena prominenta byråkraten efter den andra skulle prata. Bland dom mer meningslösa pratarna var vår socialförsäkringsminister. Jag uppfattade det som om hon läste från ett färdigt tal och när hon efteråt fick frågor så blev det vanligaste svaret: det var en bra fråga, den tar jag med mig. Att på hemvägen, efter denna långa dag, bli sittandes i Sellnäs blev nästan övermäktigt. Förkrigståget stod still en lång stund innan det rasslade igång igen. Även dagen i dag har gått i 100 km i timmen. Nu har det lugnat ner sig. Jag ska avsluta och gå hem. Íkväll blir det inte många knop...

Ha det gott där ute.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards