Alla inlägg den 22 september 2007

Av johanx - 22 september 2007 09:34

Det är en solig o fin dag om man tittar ut. Har inte riktigt mina planer klara. Jag borde skriva ett reflektionsprotokoll till den kurs jag går på högskolan men.... Jag är lite osäker på om jag ska gå den. Det här är den tredje kursen i denna omfattning. Erfarenheterna av dom två första styrde mitt beslut om jag skulle gå denna kurs. Det visade sig att mina erfarenheter inte alls höll. Vår lärare är en oerhört högt utildad lärare. Hon presenterar sig som doktor. Jag blir så trött på människor som är sina jobb. Jag gissar att hon är en människa. Det är inte bara hennes bävertänder som gör att man får en skogskänsla. Hon ser ut precis om en orienterare. En överambitiös orienterare. I sin stora orsäkerhetskänsla av att kursen inte skulle bli tillräckligt bra så har hon klämt i med dubbelt så mycket hemarbete som andra kurser. Suck... orienterar.... hennes framtänder.. jag tror jag bara sett början. Frågan är om jag vill se resten?

Ha det gott där ute.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards