Alla inlägg den 9 september 2007

Av johanx - 9 september 2007 09:51

Jag lyfter på hatten för svenska forbollslandslaget. Dom spelade mållöst igår mot danmark. Jag är så glad att matchen är slut. Som tidningsköpare har jag fått stått ut med varje sportsjournalist våta dröm. Zlatan på svensk mark. Det har inte funnits någon hejd på uppfinningsrikedomen på vad man tycker är värt att skriva om. Vän av ordning kanske tycker att det kan vara någon skriftlig fotbollsutlösning dagen innan match men det har varit så i en VECKA. Jag tror jag avstår att köpa tidning idag. På aftonblades nätbilaga uppmanar Sinom Banks mig att köpa träskor. Jag har inte orkat läsa vad han skriver. Jag orkar inte mer information om någon som har ont i en tå. Jag orkar inte läsa mer ifrån jornalister som har som mål att fylla så många sidor som möjligt och det får stå vad fan som helst bara det handlar om fotboll.

Nu ska jag åka o köpa skor åt min dotter

Ha det gott där ute.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards