Alla inlägg den 3 augusti 2007

Av johanx - 3 augusti 2007 07:39

.. är jag inte men lite förvirrad planerar jag att bli där i helgen när jag ska åka o hälsa på min kamrat. Förra året hade vi ett fantasktiskt uppslag på aktivitet. Vi hade långt gångna planer på både det ena o det andra. Den kreativa plan som vi ägnade mest tid åt var om vi skulle ta o berusa oss ordentligt. Hans stuga ligger nära vatten och här fanns det ju en säkerhetsfråga att tänka på. Lösningen blev att all Whiskey, efter första litern, fick intagas med flytväst. Skulle vi vara på benen efter det så var det nog klokt att använda medhavda rep och binda fast oss själva i flaggstången. Vi var oerhört kreativa där ett tag. Det ska bli spännande o se vilka minnen man kommer hem med i år. Tyvärr ser inte vädret ut att bli lika spännande. Det ska bli bättre mot slutet av helgen. En rapport kommer på måndag då jag är åter hemma.

Ha det gott där ute.

Ovido - Quiz & Flashcards