Alla inlägg den 31 augusti 2007

Av johanx - 31 augusti 2007 08:17

Veckans sista arbetsdag.... det känns skönt. Först ska ju den här dagen avverkas. Får nog lov att erkänna att jag är lite upprymd från igår. Det ÄR skönt för själen att sjunga. Lite av en rivstart blev det där det framkom att kören ska uppträda på Lördag. Det blev alltså en slags generalrepetion direkt. Nåja, jag är inte säker på  att jag är en förstärkning för kören ännu så jag är inte helt säker på min medverkan.

Det fanns en sak från gårdagskvällen som jag är mindre nöjd med. När jag deltog för ett antal år sedan så stod vi i grupper på ett stort golv utifrån olika stämmor. Igår satt vi o stolar i en cirkel runt körledare. Visserligen en cirkel i flera led men..... Som jag minns det så var det mycket mer tryck i stämmorna när varje stämma stod samlad i en grupp... Jag ser fram emot fortsättningen.

Ha det gott där ute.

Ovido - Quiz & Flashcards