Alla inlägg den 9 augusti 2007

Av johanx - 9 augusti 2007 21:08

Det ska ju tjänas så mycket pengar nu för tiden i vårt samhälle. Det ena företaget slås ihop med det andra för att man ska nå nya marknader. Jag har tänkt på en fusion. Tänk om IKEA och Apoteket kunde gå ihop. Dom kunde göra stolpiller....

Ha det gott där ute.

Av johanx - 9 augusti 2007 13:01

Jag fyllde på min telefon med ett antal kronor och fick ett medd att jag då får 3000 sms gratis. Tja... det lät ju bra. Läser vidare och ser att jag har en månad att anväda dessa sms. Till en början sms:ade jag hejdlös till alla jag känner men det blev ju tröttsamt. Inte heller finns det något slags räkneverk där jag ser hur många jag skickat. Nästa steg var att skriva långa sms. Det blev hela romaner och mina vänner började undra om jag mådde bra. Nä.. de är billigt för Telia att bjuda på det. Om det vore någon ordning så skulle man få kanske ett mindre antal och obegränsat med tid....

Ha det gott där ute.

Av johanx - 9 augusti 2007 09:01

Visst är det bra med mycket ved. Det är ju därför jag sågat o betalat hemkörning för den men.... det är så otroligt tråkigt att såga upp o stapla den inför vinter. Betydligt roligare var det att åka till Hedemora o titta på Leif Boorks pojkar igår. Vi satt på värsta kändishyllan. Mikael Sundlöv o Anders Masken Carlsson satt bakom. Brynäs började klart piggast långt in i matchen stod det 3-1 men så fick CSKA Moskva in två mål så det slutade oavgjort. Nä... nu måste jag försöka ta min värkade kropp i besittning. Släpa mig ut.. plocka i ordning grejerna... starta sågen o såga så många timmar jag orkar.

Ha det gott där ute.

Ovido - Quiz & Flashcards