Alla inlägg den 18 augusti 2007

Av johanx - 18 augusti 2007 10:25

Det är lördag och jag känner mig "nollställd" på något sätt. Nästan lite konstig känsla att man har jobbat första veckan och nu är man ledig såhär efter semestern. Bara 47 veckor kvar (eller något sådant) till nästa semester. Det finns två saker som är värda att nämna just nu. Dels att Brynäs spelade oavgjort i Sandviken igår. 4-4 mot Luleå får väl anses som godkännt om än knappt. Det andra är att Lars Winnerbäcks nya singel är ute. Finns på hans hemsida att lyssna på www.winnerback.net

Det var kanske inte det bästa jag hört av honom men jag är ruggit kräsen på hans musik och som vanligt så brukar kvalitetsmusik växa när man lyssnar ett antal gånger. Nu är det hög tid att ta  sig samman. Jag har ett antal häckar på tomten som ska klippas för andra o sista gången i sommar.

Ha det gott där ute.

Ovido - Quiz & Flashcards