Alla inlägg den 15 juli 2007

Av johanx - 15 juli 2007 21:50

Expressen har en oerhört viktig nyhet på sin webbsida idag. Paris Hilton vill tydligen adoptera ett barn. Stackars unge. Jag hoppas verkligen att denna jättebebis med pengar inte får adoptera. En annan tung nyhet är att Foppas häst vann.... Va fan..

Ha det gott där ute.

Av johanx - 15 juli 2007 14:41

Jag har kännt det tidigare men idag kände jag det två gånger där jag, garanterat, inte kunde blanda ihop det med något annat. Det jag reflekterar över är att äldre damer luktar. Ja.. det kanske ligger lite negativt i att uttrycka det på det sättet men om jag skriver doftar då. Dom doftar på lite olika sätt men det är en konstgjord doft och mina tankar går i två spår. Antingen är det något slags malmedel som doftar. Att tanterna äntligen tagit fram den där kappan som hängt i garderoben över vintern i en påse med malmedel.... eller.... Så finns det en speciell damtvål. Jo.. så kan det också vara. Idag mötte jag två damer på eljusspåret när jag kom till skott i en länge uppskjuten tanke och kom i gång med träningen inför Vasaloppet. Inte blir det något vasalopp men det är så bra att lura sig själv ett tag. (det brukar bli ett kort tag) Hur som helst så mötte jag två damer på ca 60+ som doftade. Observera nu att jag var mitt i skogen och inte kunde blanda ihop det med någon annan doft. Vi passerade varandra i en kraftig doft av malmedel (ev damtvålsdoft?). Det var alltså inte en dam utan båda två som doftade på detta sätt. För ett kort ögonblick övervägde jag att gå ifatt den sista damen och fråga henne men jag kom inte på något bra sätt. Hur skulle jag formulera frågan. Varför luktar du? Vad luktar du? Vad heter malmedlet? Nej, det är nog så att allt här i livet kanske man inte behöver veta.

Ha det gott där ute.

Ovido - Quiz & Flashcards