Alla inlägg den 21 juli 2007

Av johanx - 21 juli 2007 16:31

Det är väl inte utan att man har haft en o annan tanke om vad som egentligen kan locka läsare till min blogg. Kan andra verkligen vara nyfikna på mitt vardagsliv? Tror nog att jag klarar att reflektera över något ämne som även andra på jorden dras med och har funderat över. Gissar att även andra har funderat över hur man ska få fler läsare till sin blogg. Det finns ju värsta bloggkändisar vars stora bedrift på att bli kändisar är att man skriver något begåvat i sin blogg som andra gillar.


Idag fick jag svaret. Aftonbladet har ett helt uppslag hur en kvinna gjort för att bli bloggkändis. Hon har lyckats få över 80 000 besökare på tre veckor till sin blogg och utnämns till någon slags bloggdrottning. Hon heter Katrin Zytomierska. Som ytterligare bevis framkommer att hon är tillsammans med blogg kungen (?) Alex Schulman. Hur har då denna oerhört begåvade (för det bör hon väl vara) gjort. Jo... på detta uppslag framkommer att hon i sin blogg lottat ut en avsugning.....

Jamän, va fan......  Nä... jag är nöjd med mina två besökare på min blogg...

 Ha det gott där ute.

Av johanx - 21 juli 2007 10:30

Vet inte riktigt varför jag sov så dåligt i natt. Det bara blir så ibland. Hela kvällen blev förskjuten. Tonårsdottern kom inte hem som planerat utan mycket senare vilket gjorde att vi åt kl 21,30. Kanske kan det var en förklaring. Det spelar inte så stor roll såhär på semestern. Min kompis ringde. Han hade träffat en annan kompis. Spenderat en natt på en stor segelbåt. Han hade fått legat i fören. Där fanns en trekantig säng. Det blev inte många timmar för honom heller. I dag ska jag åka in till sta´n en sväng. Fixa lite inför stockholmsresan på måndag. Tyvärr verkade det passera en storm över Stockholmsområdet då. Om lusten kommer så återkommer jag med ett lite mer genomtänkt inlägg.

Ha det gott där ute.

Ovido - Quiz & Flashcards